suhailasalleh.blogspot.com

suhailasalleh.blogspot.com
sue eila

Saturday 3 November 2012

aku terpaksa buat semua ni tok kebahagiaan org yg aku syg

mngkn sesape yg knl aku,tau mcm mne sikap dan prangai aku..aku rse cam xde hala tuju hdop sekarang..aku dh boring kapel2 ni..kekadang terasa jgk nk setia tpi aku tkot pd byang2 kish silam aku.aku dh pent nk jge hati semua org sdgkn hati aku,tiada siapa yg jaga..aku nk sngt2 d sygi oleh seseorg yg ikhls syg n cintakn aku tpi msih adekah semua tu d dunia ni?aku terlalu penat ngan semua ni..aku nk seseorg yg blh mmbimbing aku ke jln yg betul.jika aku lepaskn semua nye,adakah aku msih punya harapan tok jmpe ngan yg lebih baek dr semua nya?adakah yg aku akn jumpai nanti,blh trime aku seadanya?aku pening ngan persoalan yg xprnh trjwb dlm fkirn ku ini.mngkin dh tiba mse nye tok aku membuat pilihan dan bersedia melepaskn yg laen..mngkn dh tiba mse nye tok aku berubah..ni adalah tok mse depn aku jgk.smoga ape yg aku lakukan ni adalah keputusn yg terbaek tok semua org..

No comments:

Post a Comment