suhailasalleh.blogspot.com

suhailasalleh.blogspot.com
sue eila

Monday 19 November 2012

SEDIH


SAYANG, mengapa kau tinggalkan aku di saat2 aku perlukan diri mu? Tak kan ada cinta seperti mu lagi .. saat aku sendirian, kau malah semakin menjauh.. ku begitu menyayangi mu walaupun ku tahu kau tak pernah peduli.. aku masih merindukan mu walaupun ku tahu kau terus menjauhkan diri dari ku.. aku tak kan sanggup menghapuskan segala bayang2 mu.. TAPI kini, ku relakan kau pergi dari ku.. kegembiraan yang ku rasakan dulu saat memiliki mu telah berubah menjadi kesedihan kerana kehilangan mu.. mengapa diriku masih tak boleh melupakan diri mu ? Dan mengapa diri mu yang selalu ada di fikiran ku? Mungkin salah ku juga kerana terlalu mencintai diri mu sepenuh hati ku.. ku ratapi kisah kita dengan air mata.. ku renungi kisah kita dengan tangisan pilu di hati.. hati ini terlalu sakit kerana cinta mu.. serpihan demi serpihan mekar ku rasa.. kepingan demi kepingan tentang kita ku ingati.. semakin ku kenang, semakin hancur hati ini.. TAPI mengapa, sampai sekarang aku masih mencintai mu? Pilu2 luka cinta masih membara di hati, harapan cinta terlalu kuat di hati.. aku mencuba memperbaiki keadaan ini dan menghapus air mata di pipi.. mengapa perkara ini membuat ku makin menderita? Sampai bila kah air mata ini menjadi air mata yang sedih dan sayu? sampai bila kah derita tangis ku ini akan berhenti menjadi status yang terakhir? sepatutnya kau tak perlu aku tangisi dan ingati lagi.. seharusnya aku kuat.. harusnya aku tak perlu pertaruhkan air mata ini hanya demi satu kenangan dan masa yang telah pergi.. TAPI mengapa, mengapa sampai sekarang aku masih tak berjaya untuk melupakan diri mu? kenapa masih terus jatuh dan tumpah air mata yang memeritkan hati ini? hatiku sekarang jadi kosong.. air mata ini jatuh, jatuh untuk cinta yang telah mengabaikan ku.. mata ku yang menjadi saksi bagaimana air mata ku jatuh untuk nya.. air mata ku terus jatuh terlalu banyak dan berderai.. terlalu lama menitis dan terus tumpah.. aku sendiri bersama keluh kesah ku yang tenggelam oleh suara tangisan ku.. bersama serpihan hati yang akan aku bawa sampai aku mati………………………….!

No comments:

Post a Comment